Motor z trouby

DeeJay deejay na email.cz
Neděle Leden 30 20:33:45 CET 2022

No, to je taková moje nátura, většinou nic nevyhodím do ekodvora v kuse.
Takže to obvykle rozeberu jestli v tom nejsou použitelné věci :-) Pravda
nedá se všechno skladovat, ale i velkých spotřebičů se dají vykuchat
drobnosti.
Kabeláž, spínače, mechanické díly, trubičky, hadičky ... to zase tak moc
místa nezabere. Kovy si rádi vezmou hasiči o železné sobotě, plasty
nakonec zbydou pro ekodvůr.
Tyhle díly jsou fajn materiál pro bastlení a kdo vyrůstal za socíku na
vesnici uměl využít leccos :-)

Jara