Jak zpusobit pozar v obyvaku

Neděle Leden 30 20:18:17 CET 2022

Já jsem měl nedávno menší požár v garáži. Akorát jsem o tom nevěděl a jak
to samo chytlo, tak to samo chcíplo.

Když jsem vešel do garáže, přivítala mě černá mlha a smrad. Auto mělo
otevřené okýnko, tak tím krásně načichlo i uvnitř :-(

Hodil jsem vajgl do kyblíku s odpadkama a chytil tam plastovej kartáč,
kterým jsem čistil spodek motoru, takže i se zbytkama nějakýho technickýho
benzínu. Ten plast shořel, dohořel a nasmradil celou garáž i auto.

P.K.