RE: [OT] Chipová krize - konspirační teorie

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Leden 30 12:41:19 CET 2022

Ono to není zas tak proste, ja osobne jsem delal i s I8035 jak s originálem
tak s procesory MHB8035 z Roznova. Ty originaly byly nic moc, Tesla byla o
rad lepsi. Nebyla to kopie, ale procesory udelane na technologii procesoru o
rad novějšího. Nebyla tam analogarina, ale to co bylo navrzeno na original
tak by taky nemuselo s Teslou fungovat (Intel místo Tesly mi nefungoval,
Roznov mel odstranene chyby a když se s nimi nepocitalo...) a hlavne -
musela by se pro cely výrobek musel udelat cely kolotoc zkousek. Hlavne
EMC...

Radek (benedikt2hw)