Motor z trouby

jurp jurp na volny.cz
Sobota Leden 29 21:29:08 CET 2022

1) Videl bych to na vymenu. U techle motorku je vcelku "sranda" je
po rozebrani zase slozit tak, aby se jeste tocil a nedrel.
2) Zalezi odkud jste.
Ja mam velmi dobrou zkusenost se servisni prodejnou v Ostrave.
Prisel jsem a u regalu jsme dopasovali nejaky OEM.
Ale to je dano tim, ze to mam relativne za rohem.
Mrknete k nim:
http://www.elektro-nahradnidily.cz/ventilace-a356
Jsou tam 2 modely opticky velice podobne, z toho jeden je snad dokonce Fime.

JURP