Re: Zapojení alternátoru

Sobota Leden 29 17:11:26 CET 2022

Co to je "modernější"? Napište typ, auto, ročník...

Podle typu alternátoru nejde nic vygůglit?

Osobně bych to řešil nákupem nového dílu (= celého alternátoru) nebo
posláním do firmy, která repasuje alternátory, ale aby to nestálo jako nový
díl.

P.K.

so 29. 1. 2022 v 15:25 odesílatel Jaroslav Buchta <