[OT] Chipová krize - konspirační teorie

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Leden 29 00:19:33 CET 2022

To je naivne, az na poslednu vetu. U nas pred par rokmi prijali cloveka,
sice skuseneho, ale s potrebou zaucenia na nase projekty. Nastupny plat
dostal taky, aky nemali senior developeri. Ked sa zaucil, prelozili ho
do ineho teamu, kde sa robi so zastaralesimi vecami. To ho nenadchlo,
dokonca sa nasr*l a v kancli sa vyzaloval, ze za tych X penazi mu to
nestoji. V kancli BSOD, ze to mas naozaj tolko? A on, ze "a? za menej by
som ani nenastupil". Naozaj odisiel a vo firme ostala.. ako sa to vravi?
blba nalada. Po potvrdeni, ze nekecal, odislo dalsich par sikovnych ludi.

miro