Re: Jazýčkové relé - slepený kontakt

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pátek Leden 28 20:37:59 CET 2022

> Neni na tom vstupu kondenzator?  Nebo i treba velka kapacita kabelu a
> vyssi napeti v rozepnutem stavu?
> Dne 28.01.2022 v 20:00 Jiri Foldyna napsal(a):

Dobrý večer,

schéma modulu k dispozici nemám, takže těžko říct. Kapacita vedeni -
používám UTP, dvě a dvě žíly paralelně. Konkrétně u těchto kontaků je
kabel cca 8m dlouhý, nicméně mám tam stejný typ kontaktů připojený
delším kabelem - tak do 20m. Napětí v rozepnutém stavu bude tak do 30V
odhadem, je to napájené ze zdroje 24V. Nevím, uvidím, co to udělá časem
s těmi vyměněnými kontakty.

jf