Re: [OT] Chipová krize - konspirační teorie

Pátek Leden 28 12:55:54 CET 2022

Pokud někdo odchází z firmy a platově si pohorší, tak k tomu musí mít
nějaký vážný důvod. Nějaké rodinné důvody jsou pochopitelné a jde s nimi
těžko něco dělat, ale často člověka prostě něco ve firmě štve. Někdy ho
prachy přesvědčí, aby se s tím popral, někdy ovšem nezůstane za žádný
peníze...

Ano, moje zkušenosti jsou stejné. Zůstávat v jedné práci X let znamená
stagnovat a to i pokud jde o plat. Zaměstnanec se zkušenostma bere menší
plat než absolvent po škole a firma často, bohužel, nechá toho zkušeného
utéct.

P.K.