Nahrada a zapis EPROM TC57H1024AD-85 (= M27C1024 ?)

Pátek Leden 28 12:30:50 CET 2022

Měl by to být tenhle soubor:

https://github.com/biketronic/T2000SXe-BIOS/blob/master/BIOS/Toshiba_read1-mod.BIN

Aspoň doufám, že to "mod" znamená "modified" = upravený BIOS, co potřebuju:

https://github.com/biketronic/T2000SXe-BIOS/tree/master/BIOS

P.K.