NCL30160

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Leden 27 18:23:01 CET 2022

Zdravím,

tak už  nedostatek čipů dorazil i  na mě  - mám nachystaný nějaký
projekt s driverem LED NCL30160. Před rokem ještě běžný obvod,
momentálně ho TME nemá s dovětkem "špatně dostupný".

Když jsem to před rokem chystal, tak jsem si objednal pár kusů z TME a
desítku z Aliexpressu. Ty jsem dnes osazoval a z 5 kusů nefunguje ani
jeden. (zkusím postupně ještě i ty zbylé, ale šanci tomu nedávám). Ty z
TME chodili na první osazení, tyhle ani jeden. Ale asi to není
přeznačený obvod, na části nožiček je to co tam být má.

Nicméně, jsem v koutě - když objednám z Aliho, tak dopadnu zřejmě
podobně jak jsem dopadl (a to ještě za 3x takovou cenu co na TME),
prodejce s více prodanými kusy jsem nenašel, takže ani hodnocení není
směrodatné.

TME nemá, DigiKey rovněž,  u GME jsem ho nenašel ani v katalogu. Farnell
očekává na podzim.

Nemá někdo 20ks, které by byl ochoten postrádat?

Případně nemá uvedený IC nějaký ekvivalent, který jsem v zoufalosti
přehlédl?

Díky

Petr