Compact Flash karta a IDE parametry

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Leden 27 14:38:42 CET 2022

Setkal jsem se s tím u jednoho zákazníka co sháněl konkrétní disky snad
do nějakých historických telefonních ústředen,
(to bez záruky, je to už spousta let). Mám tady Toshiba TECRA tak zkusím
mrknout co je tam za disk.
Nebo se pro něj stavte. Nic za něj nechci. Nemám ale zdroj 15V. Na tyto
notesy používám univerzální
s vyměnitelnými koncovkami podle kterých si zdroj určí jaké napětí tam
pustí. Zdroj jsem pořídil
jako dárek k objednání časopisu CHip. Nyní ale asi v nabídce není.
Jindra Polívka