OT Ceckarsky kviz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 27 14:19:30 CET 2022

Ano to je dobra pripomienka. Tiez na to musi byt nejaky obskurny historicky
dovod - dnes to sice chapeme ako "samozrejmost", ale preco by to malo byt
samozrejme ak je vsetko ine v Unixo-C svete case sensitive?

Mimochodom, pozrel som sa aj do mojho oblubeneho Dereka Jonesa, ze co
hovori na tie hexadecimalne float konstanty. Je tam zaujimava poznamka (v
suvislosti s tym, ze tie konstanty su vlastne takmer priamo mapovane do
reprezentacie):

The hexadecimal-floating-constant 0x1.FFFFFEp128f does not represent the
IEC 60559 single-
format NaN. It overflows to an infinity in the single format.

A tiez pise, ze v C++ tie hexadecimal float konstanty nie su, ale to uz nie
je pravda lebo to pribudlo v C++17.

wek