Compact Flash karta a IDE parametry

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Leden 27 14:14:57 CET 2022

Kdyby měl někdo zájem tak jsem v bývalé kočárkárně, mém skladu, našel
asi tak stovku CF karet
pár 1GB, trochu více 2GB a docela dost 4GB 133x rychlost.
Za nějakou sranda cenu, ty 4GB za 50???
Mám ktomu i Meda Playery, starší typ bez vnitřní paměti je i na ty CF +
SD + USB,
novější mají interní paměť 4GB a slot pro SD a USB. Lze připojit i
externí disk. Nezkoušel jsem.
Pokud se připojí USB tak soubor pojmenovaný "autocopy" bude automaticky
nahrán do interní 4GB paměti u typu MP018.
Návod mohu zaslat mailem. Je k tomu samozřejmě i dálkové ovládání a má
to češtinu včetně 22 jazykových mutací.
Přehraje to neskutečně typů souborů včetně titulků, info najdete v manuálu.
Typ najdete asi pod názvem HDMI player MP08 a MP018. Dělaly se ve
spoustě provedeních.
Moje verze jsou bez tlačítek v mini provedení.
Nahráno na karty bylo pouze jednou a to nějaká reklama co běžela v
trafikách.
Omlouvám se za využití konfery ale může to někomu udělat radost.
Jindra Polívka