Compact Flash karta a IDE parametry

Čtvrtek Leden 27 13:34:07 CET 2022

Právě že to nejde, co jsem gůglil, je to vlastnost BIOSu, ten notebook se
vyráběl asi se dvěma disky (40 nebo 60 MB) a jiné nebere. Ono v těch
starých BIOSech bylo na výběr asi 47 typů disků a 48 bylo "user" a naklapat
vlastní parametry (u novějších PC autodetekce), ale tenhle notebook tam má
zřejmě jen asi ty dva pevné typy a nejde vybrat nic jiného.

Taky jsem vygůglil, že ten BIOS jde snad nějak upravit, ale to nebude úplně
easy.

P.K.