Re: Gramofonový pøedzesilovaè

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Leden 27 11:07:08 CET 2022

Jak jsou realizovány takové ty různé VU metry třeba u zesilovače (nemyslim
treba u mixážní pultu kde se pozoruje výstup). Ja jsem si vždy myslel že je
to zapojeno na vstupu a někde jsem viděl zapojení na výstupu (repro) což mi
nějak nedávalo smysl (k čemu doma potřebuji pozorovat buzení výstupu, když
mi to hraje napr vetsinu času na minimální výkon a asi tam nebude nic
vidět?). Spíš jsem si myslel, že se bude pozorovat vstup nebo někde něco
mezi (za predzesilovacem) ve spojení s indikátorem prebuzeni. Jak to bylo
třeba u kotoucovych magnetaku v rezimu přehrávání? A jak to kalibrovat,
když má zesilovac x vstupu a každý bude buzen z jiného zdroje signálu
(universální vstup pro vsechno, BT, gramo...)? Před časem jsem si dva
meraky koupil tak bych je chtěl někdy vyzkoušet.