Re: oční operace

Menšík, David david na mensikovi.com
Čtvrtek Leden 27 09:59:46 CET 2022

Někde na YouTube jsem viděl videa o CO2 laserech od borce, kde pěkně
vysvětloval principy.
Bylo tam taky video ohledně brýlí. V podstatě z toho vychází, že je to
úplně jedno, obyčejné plastové materiály byly v pohodě.
Vkládal brýle - takové ty plastové co k tomu obvykle přikládá číňan - do
cesty tomu CO2 laseru s tím, že to povrch narušilo ale paprsek se nedostal
skrz.

Samozřejmě hovořil o tom, že pokud si někdo dá hlavu pod čočku laseru tak
mu ani ty brýle nepomůžou, ale na nezaostřený paprsek by to mělo být OK.

Bohužel to video teď nemůžu najít, ale byla to série o tom, jak si koupil
50W CO2 laser z Číny a hrál si s ním.

BR,
  David.