Re: oční operace

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Leden 27 08:27:33 CET 2022

To sice ano, ale také máme ty lasery o dost nevzhlednější a nemáme
propagační video, že si máme na stole vyřezávat srdíčka z hadru.
A všimni si, jak ta holka ty brýle používá.
Jde o to, že mám lasery doma obehnané plotem a každému říkám, že je to
celkem nebezpečná hračka. Tady říkají, že je to bezva hračka pro mladé
slepičky.