OT Ceckarsky kviz

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Leden 26 20:48:38 CET 2022

> Fiha, takze Ty si to poznal? Ale preco sa cudujem... :-)

No poznal, skor som si spomenul, ze mi raz davnejsie kolega ukazoval
'P' ako binarny exponent, tak sme to vyskusali a neskompilovalo to. Uz
si nepamatam, ktory sme vtedy mali kompilator, pravdepodobne VC6 (98).
'F' ako suffix naozaj poznam :) Takze rozparsovat som si to rucne dokazal

Nikdy som nepouzil 'P', ani hexa zapis pre float/double konstatnu.
Plne suhlasim s PL, ze je to bizarne :)

miro

st 26. 1. 2022 o 18:44 Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(a):