scintilacni krystaly

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Leden 26 20:18:34 CET 2022

Doporučuji na Ebay dát prostě jen hledat scintillator.

V ceně desítek-stovek USD budou různý "špunty" velikosti v řádu několik
cm z již zmiňovaných materiálů, původem SSSR.
V podobném rozsahu cen pak scintilační plasty, ale rozměry v řádu
decimetrů - mám tu "kyj" velikosti 30x6x6 cm za 60 USD, doprava dalších 60
A pak mám onjednány 2 hranolky 1x1x3 cm z CdWO4 i s integrovanou diodou,
cena myslím 20 USD.

PH