Re: Gramofonový předzesilovač

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Leden 26 19:29:41 CET 2022

Asi to udělám tak, že kouknu na nabídku PCB na ebay či ALI (je tam několik
ruznych desek) a podle toho něco vyberu co bude mít kladné reference (nejen
u prodejců, ale i jinde). Oni ty zapojení většinou moc složitý nejsou (až
na vyjimky). Spíš bude větší problém či komplikace vyřešit napajeni a
krabici.