Re: Gramofonový předzesilovač

Středa Leden 26 18:58:36 CET 2022

U takového OZ, když už tam je, je jednoduché řešení. Výstup přes odpor
na + nebo - napájení. Pak z výstupního stupně, který je optimalizovaný
na minimální spotřebu a je v podstatě bez klidového proudu, využijete
jen jednu polovinu a nezkresluje (tak moc). Kdysi dávno jsem dělal
pásmovou propust 1 KHz ze dvou vzájemně vázaných rezonátorů, každý ze
třech OZ. Dělal jsem to s LM324 a neustále mi to kmitalo na úrovni
desítek mV. Nakonec jsem dal ke všem výstupům OZ odpory na + a bylo po
kmitání.

Anděl