Re: OT: přívod k měřákům

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Leden 26 15:17:28 CET 2022

Náš pan majitel, už tam teda nejsem a jsem tomu rád. Tak kromě desítek BMW
a Porsche, dvou Ferrari, jedno zlaté a druhé černé tak si do nových
baráků, které nechal postavit
tak si koupil RR. Kdybyste viděli jak je to auto zepředu ošklivé a jak s
ním ti tři řidiči nechtějí jezdit
a to si ho pan majitel prý chtěl řídit sám. To ho asi přešlo když viděl
jak si jej každý fotí kdekoliv zastaví.
Ale jak říkal pan Fidelis Schlée jen blbec by si řídil sám RR.
Jindra Polívka.