Re: OT: přívod k měřákům

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Leden 26 14:56:01 CET 2022

A to jste ještě kdysi asi neviděli CD za 120 tisíc s obrazy pro muzeum.
To byly doby :-) (já je tedy neprodával). CD tehdy stálo cca 500 Kč a
první mechaniku dvorychlostní Yamahu jsem kupoval za
25, možná i za 27 tisíc v době kdy běžně stávala skoro jednou tolik.
Obyčejná čtečka disků dvourychlostní 270 Marek.
Jindra Polívka