[OT] spomienky Re: Gramofonový předzesilovač

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Leden 25 23:22:43 CET 2022

Ked uz spominam, doplnil som OT. Vtedy sme doma (teda nasi kvoli mne)
odoberali ABC a v nom vysli aj tenke platne. Konkretne tuto s Mladkom si
pamatam, aj som slova vedel, ako som to teraz nasiel a pustil :) Aj
dalej s medvedmi.

No tak aj toto som si na tom sasi pustal :)

https://www.youtube.com/watch?v=B2I444nPqFI

miro