RE: Gramofonový předzesilovač

Vladimir vladimir na hkfree.org
Úterý Leden 25 21:39:48 CET 2022

Mám dojem, že to tak před pěti lety publikoval Federmann v PE.

Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Tuesday, January 25, 2022 9:24 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Gramofonový předzesilovač

Řekl bych to asi takto - pokud chcete kvalitní předzesilovač, použijte
nějaké moderní zapojení se slušným OZ.

Syn to běžné zapojení s 6J1 stavěl, ne že by to nehrálo, ale zvuk je "takový
jiný". Přestal to používat, má to jen na ozdobu  ve vytrínce.

Ostatně to zapojení se zpětnou vazbou jen v katodovém odporu moc rozumě hrát
ani nemůže.

Petr