Re: Tachograf, vyčítaní dat

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Leden 25 18:47:17 CET 2022

To s tím konvertorem mě take napadlo. Myslel jsem jestli to tu třeba take
nekdo neřešil a zda mi tvůrce programu něco nevnucuje co ani nepotřebuji
(nebo spis te firme než mě). Trochu jsem googlil a většinou vždy skončím na
této krabičce alespoň ve spojení s programem Tagra.eu. Asi jiné oficialni
řešení neni. Zajímavý, že ta krabička pozná starsi verzi tachografu a novou
verzi a přizpůsobí se. Takže asi to bude jenom nejaky konvertor s pamětí.
Na druhou stranu ten kdo to bude vyčítat tak nemusí chodit s notebookem do
auta a stačí tam zajít s krabičkou. Ale že by to mělo cenu skoro 9 000 v
dnešní době kdy na to stačí i to Arduino...

MG