Re: [OT] vyplnění DIČ na Aliexpresu

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Pondělí Leden 24 12:34:31 CET 2022

Zdravím,

Keď sa jedná o J&T... pardon, Slovenskú poštu, nedávno sa pochválili:
https://www.mojandroid.sk/clo-nova-dohoda-slovenska-posta/

Stále neviem z uvedeného zistiť, či sa dobrovoľne zbavujú poplatku za
colné konanie v cene 2 €, alebo o akú inú výhodu tam ide, keď je DPH na
Aliexprese implicitne započítané v cene od 1.7.2021?

Zaslať z čínskeho skladu v ČR sa dalo aj skôr, pravda nie vždy to má
Číňan takto povolené, ale to už je iná téma.

Niečo tam nesedí.

Ľuboš