Re: OT: přívod k měřákům

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 24 10:51:39 CET 2022

K tomu oblečení byla samozřejmě brožura kde bylo popsáno jaký to má vliv na
člověka, proč zrovna tenhle superultrameganano speciální materiál.. Proč
musí být zrovna v tomhle oblečení aby tu muziku mohl vnímat nejenom ušima
ale celým tělem
 Je to zas o té úžasné masáži a o tom že ten jedinec tomu chce UVĚŘIT. No a
pak je spokojený a o to vlastně jde.