Re: solární nabíjení ESP

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 24 10:41:22 CET 2022

No tak co se tyka degradace by asi musel dodat data vyrobce...nicmene
ciste principialne...panel, ze ktereho odebirate bude mene vytapeny o to
co se premeni na elektrinu...takze jej bude ohrivat cca o 205 vetsi energie.
Je na tom zalozena i rychla detekce vadnych panelu na strese pomoci
infrakamery.

RV