[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 24 00:09:54 CET 2022

> Ludske zmysly a mozog sa vyvijali tisice rokov,

O niekolko radov viac. Tisice rokov mame civilizaciu, ludia co stavali
pyramidy pred 5000 rokmi boli, co sa "konstrukcie" a schopnosti mozgu
tyka, uplne identicki s nami.

> AI tu mame zatial kratko,
> ale vyvija sa rychlo. Na vymenu "generacie" staci 1-2 roky, nie 20-30 ako v
> ludskej populacii.

Super. Vezmime si teda na ten vyvoj ludskeho mozgu hoci trebars aj tych
5000 rokov, takze sa na AI v schopnosti zle viest auto mozeme tesit asi
tak o 250 rokov.

> Uz v sucasnosti su kamery rychlejsie a presnejsie ako oci. Dokazu
> zaznamenat projektil pri vystrele a pod...

Ale ved vravim, vieme robit stroje s uzasnymi schopnostami, ktore su uplne
ine nez ludske. Takze sa netreba snazit napodobnovat cloveka.

Bohuzial, konkretne tato uzasna schopnost kamery je nam pri samojazdiacich
autach uplne nanic.

> Je otazkou casu, kedy sa zdokonlia algoritmy a zvysi vykon spracovania na
> distatocny.

Iste. Par storoci, a hopky supky, je to tu same.

Alebo to urobime ako ludia.

wek