[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Neděle Leden 23 19:10:17 CET 2022

Na druhou stranu současné auto je tak spolehlivé jako málo co. Už ani nepamatuju, kdy se mi naposled stalo, že jsem nedojel vinou technické závady. To už bude spousta let a hodně tisíc motohodin a stačí na to udržovat auto v dobrém nebo aspoň  ε-dobrém technickém stavu.

Aleš Procháska

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadečka

Auto stojí řádově míň a je tam dost tlak na cenu, prostě se na nich dost šetří a je to i vidět - někdo tu dával příklad svého auta, kdy ovládání rádia na volantu je nelogické a jakoby nedodělané... Úplně vidím ten proces, kdy programátor by na tom ještě potřeboval odladit fůru věcí, zatímco manažeři a obchodníci už to chtěj poslat na trh a nezvyšovat náklady.