[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Neděle Leden 23 17:56:59 CET 2022

Víte, v čem je rozdíl? Letadlo stojí miliardu a jedna nehoda znamená
všechny stejné modely uzemnit, najít příčinu a opravit. Chyba ve výrobě je
obrovský finanční provar, takže se tomu radši snaží vyhnout.

Auto stojí řádově míň a je tam dost tlak na cenu, prostě se na nich dost
šetří a je to i vidět - někdo tu dával příklad svého auta, kdy ovládání
rádia na volantu je nelogické a jakoby nedodělané... Úplně vidím ten
proces, kdy programátor by na tom ještě potřeboval odladit fůru věcí,
zatímco manažeři a obchodníci už to chtěj poslat na trh a nezvyšovat
náklady.

P.K.