Lepidlo/tmel na konektor

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Leden 23 12:11:59 CET 2022

Asi by bylo lepší radit podle obrázku.

Správná odpověď je lukopren, ale onehdá mi v hobbymarketu prodali v
oddělení dlaždiček takovej tmel (kertuše), kterej je prej pro opravování
drobných dlaždičkových potíží, že se s tím ta dlaždička nalepí a rovnou
vyspáruje. A ten je na koncovky taky dost bezva.
Je na tom napsáno tohle:
http://www.soudal.cz/produkt/fix-all-flexi?page=2