Lepidlo/tmel na konektor

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Leden 23 11:42:53 CET 2022

Na tohle používám takový ten válečkový dvousložkový mačkací epoxid. Dobře se to tvaruje, olíznutým prstem se to dá dobře vyhladit. Fakt je, že to moc pružné není, výstup kabelu dělám do dvou, tří odstupňovaných vrstev smršťovačky (krátká, delší, nejdelší přes sebe, aby tam nebyl skok v ohebnosti kabelu).

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Jan Smrz <jan.smrz na email.cz>
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Sent: ne, 23 led 2022 10:29
Subject: Lepidlo/tmel na konektor

Zdravím,

upravuji si konektor k fotoaparátu. Bohužel konektor (canon spoušť) je
atypický a nejde normálně sehnat, tak používámm konektor na kabelu ke
spoušti z Ebay. Můj problém je, že ho potřebuji v přímém provedení,
zatímco všude je jen pravoúhlé.

Vzal jsem tedy ten pravoůhlý konektor na kabelu a odseparoval plast z
boční části. Teď bych potřeboval kabel zalít nějakou hmotou, aby mi z
toho vznikl přímý konektor. Bohužel  netuším, jaké lepidlo / tmel či
zalévací hmotu použít. Potřebuji totiž, aby se to přichytilo ke zbytku
původního konektoru (typ plastu netuším) a ideálně aby to bylo po
vytvrzení mírně pružné. Poradíte?

Díky,

J.S.