[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 21 17:47:40 CET 2022

Aha.

Ja si ako pilot skor predstavujem cestu zo satelitu do krajskeho mesta,
paralelne k existujucej. Je to lacnejsie ako dialnica, aj tak musi byt
premavka aspon v uvode oddelena od "manualnej", a rekonstruovat existujucu
cestu by bolo asi aj drahsie ako postavit novu. (V prechodnom obdobi musia
byt vozidla samozrejme hybridne, co sa tyka riadenia.)

Mohlo by to mat aj lepsi marketingovy efekt. Ak si majoritne obyvatelstvo
vsimne, ze po tej ceste sa rutia auta 100km/h++ v polmetrovych odstupoch,
tak im to mozno dojde.

Idealne by bolo, ak by tych ciest bolo niekolko a navzajom prekrizene, ale
to je mozno krok 2.

wek