[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 21 17:39:05 CET 2022

>Ani teď nebudu na 100% souhlasit :-)
>
>Asistenti čistá blbost nejsou,

Hej to som zle sformuloval.

Je to cista blbost z pohladu revolucneho samojazdenia.

Ako tu viaceri pisali, je to kontroverzne aj z evolucneho hladiska.
Preto po tom nie je dopyt od majoritnej casti spolocnosti, lebo benefity
nie su vyrazne. Ako u tych autotelefonov.

wek