[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 21 16:43:12 CET 2022

Cakal som, kolko vydrzite, pan kolega. Pred x rokmi, ked som tu zacal o
samojazdiacich autach, ste boli tiez prvy, co mi presne toto napisal.

Su ludia, co radi pocuvaju hudbu tak nahlas, ze im poskodzuje sluch. Spusta
ludi ma radost z fajcenia v restauracii. Su ludia, co maju radost z veci,
ktore tu ani nenapisem, lebo nam zakazu cely hw-list.

Ako pan kolega Prochazka napisal, ta individualna mobilita pomaly ale isto
zmenila spolocensky vyznam.

wek