[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 21 14:14:10 CET 2022

naprostej souhlas :-) ale pojdme radeji neco udelat s tim vzdelavanim
ridicu a ne za ne nechat brzdit asistenty. a ani zadna vetsi automaticka
buzerace a represe na silnicih nic neprinese. pred bodovym systemem,
jsem pravidlene potkaval policajty na silnicich "makat" a od te doby uz
skoro nikdy. nastup bodoveho systemu je muj casovy odhad.
ono je to tezky, kdyz mate autosklolu a chtel by to clovek delat
poctive, jenze vyhozenej ucastnik zacne vsude trousit, "tam nechod, tam
jsou zli a uz me 2x vyhodili" :-)
tomik.