[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 21 14:05:32 CET 2022

Ale zakladne premisy:

su spravne. Preto treba konecne zaviest skutocne samojazdiace auta.

Bohuzial, tie asistenty a od nich (resp. od myslenia, ktore k nim vedie)
odvodene pseudo-samojazdiace auta typu tesla su presne ta slepa cesta,
ktorou sa ide a nema.

wek