[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 21 13:41:16 CET 2022

Mno tak na tyto situace je velmi výživné se podívat do blízkého
zahraničí, kdy na D1 mezi Bratislavou a Trnavou začali sledovat (čti
pokutovat) rozestupy vozidel a pak se začalo řešit, co si máš počít,
když jedeš se správným rozestupem a někdo najede před tebe. Diskuze na
to tam byly opravdu dobré.