Problem s JLC-PCB

Pátek Leden 21 06:07:23 CET 2022

To jsem ted udelal, ale nikdy nebyl problem s tim, ze jsem udelal
obdelnik na hranicich desky nebo i pres a ono to automaticky omezi s
nejakou mezerou podle obrysu - tu mezeru jsem nikdy neresil, protoze
nejaka byla a prisla mi akorat...
U slozitejsich obrysu hlavne s oblymi rohy mnohem jednodussi, nez se s
tim vykreslovat.