Problem s JLC-PCB

Čtvrtek Leden 20 23:21:56 CET 2022

Treti soubor tam asi nepatri a neni druhy (NPTH) prazdny - zadna dira?
Pak staci smazat.
U obrysu mam vykricnik taky vzdycky, to necemu vadi?
Zatim jsem u meho problemu nejak zjistil, ze to souvisi s rozlitou medi
a kulatymi rohy... Jak je v KiCadu definovana vzdalenost rozlite medi od
obrysu? Merim to jako 0.5mm ale tuhle hodnotu zadanou nikde u zonu nemam...