Problem s JLC-PCB

Čtvrtek Leden 20 21:23:33 CET 2022

No, horsi je, ze u te druhe desky to po uploadu neudela zakladni nahled
ani nezjisti parametry desky...
Kdyz vezmu vcerejsi verzi, tak to pri stejne exportu jde.
Uz fakt nevim, zkousel jsem to ruzne mazat a je to zahada.
Je v kicadu nejaka volba pro dukladnejsi vycisteni nebo kontrolu? (tam
3D nahled jde a DRC je OK)