Re: Můstek chcípá

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Leden 20 14:21:57 CET 2022

No co si hraju s usmernovaci od svych mladych let jako kluk, tak jsem
nikdy jejich "navrh" nijak zasadne neresil.
Tenkrat byly KY130/80, ty jsem daval vsude, pak se objevili 1n400x, tak
tam sly tyto, na vesti proudy 1N540x. Pote take mustky B250xxx atd.
Kondik na vystup tak od oka, spise vice jak mene, aby tam nebylo velke
zvlneni.
Nikdy se mi nic nepalilo, nenicilo, ty diody a mustky jsou blbuvzdorne,
dost se daji pretizit az se clovek spali nebo se dioda vyhreje a vypadne.
Navrhu usmernovace jsem tenkrat nijak moc nerozumel a asi ani dnes to
nedelam jak mam a protoze nevim, ze se to muze pokazit vsim tim, co tu
zaznelo, tak se mi to asi nekazi.

Martin Hanek