Re: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla
Jindrich Fucik
fulda na seznam.cz
Středa Leden 19 21:28:36 CET 2022
To se dá ještě zdokonalit:
1) RFID tag zabudovaný do nárazníku a snímač před branou v příjezdové cestě
2) ovladač rovnou vestavěný do nějakého volného tlačítka.
3) softwarový ovladač nahraný jako aplikace do inforainmentu
Dne 19.1.2022 v 21:09 Martin Záruba napsal(a):
> Geniální..... To mě nenapadlo
>
> Martin Záruba
>
> Dne 19.1.2022 v 17:18 Jaroslav Buchta napsal(a):
>> Pro mne to bylo naopak navykove, rychle jsem si zvyknul behem
>> testovani ale pak jsem dal auto dceri a zase taham klic...
>> Dalkac brany jsem vyresil jednoduse - nechaval jsem ho lezet v aute ;-)
>>
>> Dne 19.01.2022 v 17:14 Martin Záruba napsal(a):
>>> Je YETI. Mám manuál a bezklíč. Ale i tak mě ten bezklíč štve, protože
>>> stisknu dálkáč na otevření vrat, strčím klíče do kapsy, dotknu se
>>> kliky a tím otevřu, nastartuji tlačítkem, zapnu pásy a vyjedu. A
>>> pozor, teď to přijde... Chci stisknout dálkáč na zavření vrat, jenže
>>> to nejde protože ho nemohu vydolovat z kapsy, přes kterou jde pás.
>>> Chvíli se vztekám, pak rozepnu pás, vyndám dálkáč, zavřu vrata, narvu
>>> v sedě do kapsy a zapnu pás. Uf.
>>>
>>> U druhého auta, které má normální klíček, stisknu dálkáč na otevření
>>> vrat a dálkáč na otevření dveří auta, strčím klíček do zapalování a
>>> nastartuji, zapnu pásy a vyjedu. Stisknu dálkáč na zavření vrat,
>>> který je na společném kroužku s klíčkem a jedu. Co je lepší?
>>>
>>> Martin Záruba
>>>
>>> Dne 19.1.2022 v 13:40 Tomáš Koželuh napsal(a):
>>>> V automatu jo, v manuálu to bude spojka, pokud byla vůbec kombinace
>>>> manuálu
>>>> a bezklíče možná.
>>>>
>>>> -----Original Message-----
>>>> From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Zahradník
>>>> Sent: Wednesday, January 19, 2022 1:04 PM
>>>> To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
>>>> Subject: RE: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT]
>>>> Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla
>>>>
>>>> Na brzdu? Já to mám v Mitsubishi na spojku.
>>>>
>>>> Petr Zahradník, počítačový expert
>>>> e-mail: clexpert na clexpert.cz
>>>> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
>>>> http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz Petr Zahradník,
>>>> Computer Laboratory Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>>>>
>>>> -----Original Message-----
>>>> From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Tomáš Koželuh
>>>> Sent: Wednesday, January 19, 2022 12:58 PM
>>>> To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
>>>> Subject: RE: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT]
>>>> Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla
>>>>
>>>> Nevím, jak u konkurence, ale u Audi musím šlápnout na brzdu, aby se
>>>> tlačítko
>>>> vůbec pokusilo startovat. Navíc má dvě polohy, první je jako otočení
>>>> klíčku
>>>> do polohy 1, druhá start. Když nechci start, nešlápnu na brzdu a
>>>> auto jen
>>>> ožije. Osobně si myslím, že tento systém bude mít většina aut.
>>>>
>>>> _______________________________________________
>>>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>>>> Hw-list na list.hw.cz
>>>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>> _______________________________________________
>>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>>> Hw-list na list.hw.cz
>>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list