Re: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Leden 19 21:28:36 CET 2022

To se dá ještě zdokonalit:
1) RFID tag zabudovaný do nárazníku a snímač před branou v příjezdové cestě
2) ovladač rovnou vestavěný do nějakého volného tlačítka.
3) softwarový ovladač nahraný jako aplikace do inforainmentu