Re: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Středa Leden 19 17:18:36 CET 2022

Pro mne to bylo naopak navykove, rychle jsem si zvyknul behem testovani
ale pak jsem dal auto dceri a zase taham klic...
Dalkac brany jsem vyresil jednoduse - nechaval jsem ho lezet v aute ;-)