RE: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Leden 19 13:40:00 CET 2022

V automatu jo, v manuálu to bude spojka, pokud byla vůbec kombinace manuálu
a bezklíče možná.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Zahradník
Sent: Wednesday, January 19, 2022 1:04 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT]
Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Na brzdu? Já to mám v Mitsubishi na spojku.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz Petr Zahradník,
Computer Laboratory Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem