Re: Externí klávesnice "jako z noťasu"

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Leden 19 10:33:45 CET 2022

Kdysi jsem navozil spoustu materiálu od Conráda ať ještě z Hirschau tak
později z Conráda na Wernberg-Köblitz.
Tehdy měl v nabídce dost malých klávesnic a většinou i bezdrátových.
Díval jsem se včera na jejich stránky ale asi to chce přímo na jejich
německé zda něco takového ještě dodávají.
Automaticky mne to hodilo na nějakou českou verzi s pár klávesnicemi.
Zkuste to, já jsem dnes trochu v časovém presu, večer schůze SVJ,
příprava smlouvy atd...
Jindra Polívka