RE: Externí klávesnice "jako z no»asu"

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Leden 18 23:33:41 CET 2022

Aha. Tak to je asi to, co pisu na internete ze 90%. Zmeral som celkovu sirku mojej oblubenej bezdrotovej Geniusky (uz ju nerobia) a je to 448mm... ale ta ma fakt relativne uzke okraje oproti klasickym klavesniciam.

Inak presiel som cely dom a vsetky klavesnice mam bud klasicke 101+, alebo  len abecednu cast (so zmrsenymi kurzormi). To, co kolega hlada je abc+numpad ale bez kurzorov medzi (t.j. tiez nejako zmrsene kurzory). Tie, zda sa, su domenou u vacsich laptopov, ako samostatne su v mensine oproti hentym dvom "krajnym" kategoriam.

Inak tych klavesnic mam tolko, ze ta jedna, ktoru skutocne pouzivam, efektivne mohla stat tych cca 120 eur...

wek