Re: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Leden 18 17:31:01 CET 2022

Zdravim,

s tim samoridicim vlakem jsem mel podezreni, ze to v rmci experimentu nejaci sk nacionalisti presli na vyssi level slavneho vyroku 'nasadneme do tankoch' ...

:-D

  Sam